En vanlig onsdag

Testade Dans fuego igår på Friskis och svettis. Ett eldigt danspass med latinska rytmer beskrivs det som. Stegen är nog inte så svåra egentligen men så fort höftrullningar kommer in i bilden så är jag lost. Hängde med så gott jag kunde, gjorde liknande steg och försökte tajma hoppen. Så gott jag kunde resulterade till och med i träningsvärk i benen idag. Får kanske testa det igen nästa vecka. Det viktigaste är ju att man rör sig och håller igång under passet än att det blir helt rätt. Det var ganska kul faktiskt man tänker inte på att man tränar.
Operation älgkött går framåt. Lagade runt 1 kg tacosfärs häromdagen, blandade älgfärs med blandfärs blev himla gott. Planerar att tillaga en älgstek på söndag får se om jag hinner.
Motivationen är tillbaka på jobbet igen, vilket är skoj.
Helgen är planerad i alla fall fredag och lördag. Fredag är Håkans jobb bjuden på Carola och mat innan, jag får också hänga med. Lördag är det dop sen häng med Sarorna, Jenny och Marri. Söndag är tanken att jag och Håkan ska isolera i lillstugan. Vi har köpt eller snarare Håkan har köpt ett elverk som går på bensin så vi kan ha igång en värmefläkt och en lampa. Vore skönt att lägga några timmar på att isolera klart så vi kan börja lägga panel, golv och tak. Kanske ha det klart till sommaren/våren så vi kan sova där. Vi får se, det är ju skönt att vara hemma och spela tv-spel också. Nu är det Zelda på wii vi spelar.
Idag har jag inte gjort något speciellt. Städat 2 kökskåp och slängt kartoner och tidningar.

Kommentarer
Postat av: Mari

Ni har då fullt upp i helgen...ha det så trevligt och hoppas ni får isolerat på söndag: Kram..längtar i massor till nästa helg.

2011-11-18 @ 22:27:59
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0