Comeback

Nu har jag tagit ett beslut om göra comeback i bloggandet. Jag har ju tappat stinget i två månader och har funderat på om jag ska lägga ner eller fortsätta. Nu har jag bestämt mig och jag fortsätter. Jag ska börja blogga regelbundet igen. Ja det ska jag. Jag känner mig peppad. Ska förnya den också inom en snar framtid. Oj det har hänt mycket sen sist eller nåja så mycket kanske det inte är. Jag orkar dock inte redogöra allt utan tar det senaste.
Jag hänger i Lule och har spenderat en härlig jul här. Snön har vräkt ner och det har varit ganska kyligt men mysigt med riktig vinter. Firade jul med pappa, mina 2 systrar, deras respektive och min systerson Oscar. Håkan firade med sin familj i år men vi får i alla fall fira nyår ihop. Jag åker åter till Stockholm på nyårsafton så det blir nyår där.
Oscar är världens mysigaste det är så gossigt när han sover i ens famn. Ibland har man turen och se han vaken och då skrattar han och jollrar. Han är mer och mer vaken. Givetvis skriker han ibland också när han är hungrig eller behöver byta blöja. Då lämnar jag över honom till mamman och pappan snabbt som ögat. Känner att jag redan har utvecklats och vågar hålla i honom. Jag till och med vågar lyfta upp honom. De andra bitarna får vänta. Ett steg i taget som man brukar säga.
Var ute på galej på juldagen och det var skoj. Trevlig förfest och även trevligt på utestället. Ibland tycker jag inte att det är så kul att dansa men det var det då. Har hunnit fira min mormor under julen också. Hela 90 bast fyllde hon. Nu ska jag glo lite på tv.

RSS 2.0