Grönan

Jag var inte så bra på att uppdatera bloggen ändå :). Försöker tänka vad jag har haft för mig. Just ja jag var på Gröna Lund i lördags det var Ericssondagen. Mycket folk och en hel del köer. Jag tog tjuren i hornen och köade till en del karuseller.
Åkte:
Bläckfisken
Kvasten
Fritt fall
Flygande matten
Insane
Jetline
Veteranbilarna
Uppskjutet
Tekopparna
Frittfall och Insane var läskigast. Sen Uppskjutet och flygande mattan härligast. Jetline och kvasten fartfyllda och roliga men inte så läskiga. Twister den nya bergochdalbanan åkte jag jag inte eftersom jag åkte den tidigare i sommras och kötiden nu var 45 minuter. Den var mest rolig precis i början.
I söndags var jag och Håkan på 2 visningar. Vi försöker får en kravspec på var och i vad vi vill bo i. Kommer ta tid men kul är det också.
Nu sängen för imorgon är det jobb igen som vanligt!

RSS 2.0