Cowboys & Aliens

Jag var och shoppade igen. Gud vad tiden går fort inne på gallerior. I och för sig käkade jag och gick på bio där också. Såg Cowboys & Aliens, den var mycket underhållande, se den om ni kan. Titeln kanske inte låter så lovande men den var bra.

Funderar på vad jag ska hitta på imorgon. Kanske blir det museum eller bara softa vid poolen. Fast det är för varmt för att hänga vid poolen man blir alldeles matt efter bara några minuter. Vi får se vad jag hittar på. Hehe lite sugen på att åka till gallerian igen, hittade en butik som hade lite grejer som jag skulle kunna tänka mig. Kanske kan ta det någon kväll eller nästa helg annars.

Det finns en skridskobana i gallerian. Känns lite konstigt med is inne när det är +40 C grader ute. Folk åker i shorts och t-shirt. Det är massa småbarn som åker, var är hjälmarna undrar jag? Bara de barnen som spelar hockey i ena änden har hjälmar. Har inte sett en enda motorcyklist med hjälm heller. Sitter där med byxor och linne, ingen hjälm, ser så naket ut, sårbara ut.

 

Inne i gallerian finns en karusell också.

 


Skyltar i gallerian till de stora varuhusen, liknande Åhlens butiker.


Det var allt för denna gången. Nu är jag på hotellet och softar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0