Söndag 23/1

Skrev ett inlägg igår men det verkar inte ha publicerat. Typiskt då! Får skriva igen.

Jag planerar 30-årskris. Jag tänker att jag kan "beat the system" som man brukar säga. Om jag planerar den så är jag ju beredd och då blir det ingen riktig kris. Att fylla 30 år betyder ju att det bara är 35 år till pensionen :). Det är inte så att jag räknar ner till pensionen men då jag tänker så, så känner jag mig väldigt ung. Får se hur det går kanske inte går att komma undan krisen.

Planen är i alla fall att jag ska springa några lopp i år. Det som får symbolisera krisen är Tjurruset. En mil springer man men det är en tuff bana där man kan få springa över vattendrag osv. Sen två andra lopp som jag springer med syrran för att komma igång med träningen.

Milspåret 18/5

Lidingöloppet 1 mil 25/9

Tjurruset 8/10

Har funderat på halvmaran den 11/9 men som jag brukar säga, jag blir inte äldre inte dumdristig. Man ska väl bli visare med åldern? Känns som att jag struntar i halvmaran men lite lockad är jag.

Ska fokusera på handbollen nu, Sverige-Kroatien, spännande.

 

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det går inge bra för mig med springadet - i veckan blev det bara två gånger. Har dock varit på spinning i alla fall. Alltid något. Efter LARM ska jag börja mer seriöst. Kul att du är ingång med bloggandet igen :)

2011-01-23 @ 21:54:27
Postat av: john

Klart du ska köra halvmaran! :D

2011-01-23 @ 22:03:55
Postat av: Camilla

Sprungit två gånger det är mer än mig. Det är så mycket folk på gymmet så jag kan bara springa i 10 minuter. Satsar på att bygga muskler istället hur det nu hjälper mig. Var i alla fall på spinning igår. Längtar till lite varmare och ljusar, då kan jag springa ute. Halvmaran, suger lite mer på den karamellen. Känner med blodsmak just nu ha ha.

2011-01-25 @ 17:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0