Hattfnatt

Sista natten nu i Plano, känns sorgset att lämna men skönt också. Imorgon jobbar jag halvdag sen åker jag mot flygplatsen. Jag packade och jag lyckades få igen väskan. Det var lite mer grejer än när jag kom hit. Vill inte öppna den igen men jag måste eftersom jag kommer behöva grejer i New York. Slängde ett par skor som jag haft länge. De är i bra skick men egentligen för små, så de fick ryka. Vet inte om fötterna växt, skorna blivit mindre eller om de alltid varit för små. Kanske det sista.

Passade på att fota hattarna som jag köpt här. Fick ju hattfnatt här. Gillar den beiga bäst, sen den svarta, sist den vita. Vissa bilder har filter på sig och ljuset var lite speciellt. Kvällsol genom gardinerna, så det blir mycket skuggor. Får se hur de ser ut när jag kommer hem fick mosa ner dem i väska. Tror den vita och svarta klarar sig men nu när jag tänker efter borde jag haft den beiga på mig istället. Kanske tar ut den på morgonen.

 

 

Sist men inte minst de 7 krämerna jag köpte på Victoria Secret. Ser ju inte så mycket ut.

 

Nattinatt, imorgon landar jag i New York.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ha så kul i New York nu! hälsa håkan också. Om du råkar hitta ett par gula converse i NY och känner att du har ork och plats får du gärna köpa mig ett par. Men det är verkligen inget måste! kram

2011-08-12 @ 08:18:16
Postat av: Mari

Härligt med hattar, jag gillade dig i den beiga hatten...:) Ha det så jättebra i NY med hockebocke;) så ses vi snart..kramelikram

2011-08-13 @ 22:40:27
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0